רימרקטינג בעסק

חודש נובמבר הוא זמן נפלא להבין איך הדברים עובדים מאחורי הקלעים בעולם המסחר המקוון ובעולם הפרסום הדיגיטלי. מבצעי החודש,באתרים הישראלים והבינלאומיים מושכים תשומת לב מכל מי שאוהב לקנות ברשת וגם מאלו שפשוט אוהבים להרוויח מוצרים במחירים זולים יותר.
אז מי מאיתנו לא מכיר את המודעה שקופצת בפייסבוק כמה דקות אחרי שהסתכלת על סייל באתר קניות מקוון או שבדקת מחירים לפני רכישה של מוצר חשמלי לבית? רבים יגדירו את זה כ"ריגול" או כ"האח הגדול" עוקב אחריכם, אך בשפה שלנו יש לזה שם, הסבר וגם מהות אותה נסביר במאמר הנוכחי.

רימרקטיינג, או בעברית תקינה "שיווק מחדש", הוא אחד הכלים החשובים ביותר שיש למפרסם מקצועי. בעזרת התקנה של קוד באתר האינטרנט של החברה, יכול המפרסם "לעקוב" אחרי הגולשים ולהציף עבורם מידע פרסומי שתואם את מה שחיפשו. המשמעות היא פשוטה: במקום לעשות קמפיין רחב ולחפש אנשים שאולי יתעניינו במוצרים שלך, ניתן לעשות קמפיין לאנשים שכבר ביקרו באתר שלך, נחשפו למותג אך לא השאירו פרטים או ביצעו רכישה. אחוזי ההמרה ( המרה- אדם שביצע פעולה/ עבר ממצב צופה להשארת פרטים/רכישה) בסוג כזה של קמפיינים גדולים יותר באופן משמעותי וגם העלות שלהם אמורה להיות טובה יותר מבחינת רכש המדיה.

למה זה חשוב כל כך לכל מי שמשקיע בפרסום ושיווק של העסק שלו?

כי אנחנו דור שזז במהירות. הקשב שלנו יורד ואנחנו עושים הרבה משימות במקביל. גם אם הצלחנו לגרום ללקוחות להגיע לאתר האינטרנט שלנו, סיכוי גדול ששיחת טלפון שקיבלו או מבזק באחד מאתרי החדשות גרמו להם לעבור לאתר אחר,והופ – איבדנו לקוח פוטנציאלי.
אם יש לכם אתר של מסחר מקוון, אפשרויות הרימרקייטינג אידיאליות עבורכם: לקוח שרוכש מכשיר סלולר למשל, בעזרת קמפיין חכם יוכל להיחשף למוצרים משלימים, כך שלא רק הרווחתם את הלקוח ברכישה הראשונה, אלא החזרתם אותו חזרה לאתר לרכוש מוצרים משלימים.
מיתוג, תדמית ונוכחות ברשת
לא משנה אם אתם עסק של אדם אחד או חברה ענקית, עצם העובדה שלאחר כניסה לאתר האינטרנט שלכם הלקוח הפוטנציאלי ייחשף אליכם ואל העסק שלכם שוב ושוב יגרמו לו לחשוב ולזכור כמה אתם גדולים, מוכרים ורציניים – כי הרי "מה שאני רואה, כולם רואים, ואם כולם רואים את הפרסום הזה, הם יודעים מה הם עושים".

אז מה צריך כדי שגם אתם תשתמשו בטכנולוגיה הזו בעסק שלכם?
אתר אינטרנט או דף נחיתה שבנוי בצורה כזו שניתן להטמיע בו פיקסלים (המלצה שלנו- עבודה עם מערכת וורדפרס- אשר מקלה באופן חד משמעי גם אם אתם מתפעלים את המערכות ללא משרד פרסום שלצידכם). לאחר שהפיקסל מוטמע, הכינו מודעות (במערכת הפרסום של גוגל/פייסבוק) שהתוכן בהם יהיה מתאים למוצרים שלכם ובמידה ואתם עובדים ומכירים היטב את המערכות, בנו קמפיין דינמי שיודע להתאים בין הפיקסל של האתר לבין המודעות שיוצגו לגולש. אם זה מעניין אתכם ותרצו מקצוענים שיעשו את הקמפיינים עבורכם, מוזמנים תמיד לפנות לדרומה.

דילוג לתוכן