בחירות חלק א'

גם אתם מרגישים כבר את הבחירות בפתח ?
במאמר חשוב על הדברים שאתם חייבים לדעת לקראת בחירות 2019.

חלק א׳ / ביבי, גבאי או גנץ?

מי הולך להיות ראש ממשלה אנחנו עדיין לא ממש יודעים, אבל את זה שהבחירות מתקרבות והולכות להשפיע על עולם הפרסום – אנחנו יודעים כבר עכשיו. 
מה זה אומר ? 🤷♀🤷♂
15 מפלגות שאנחנו כבר מכירים, ועוד מפלגות חדשות שצפויות להופיע בחודש הקרוב הולכות להפגיז אותנו במסרים פרסומיים בכל הפלטפורמות הדיגיטליות. 
חוץ מזה שנצטרך לסבול מהבטחות וסיסמאות שימומנו בתקציבי עתק, תקציבי הפרסום של המפלגות כל כך גדולים כך שיגרמו לעלויות הפרסום שאנחנו מכירים בדיגיטל להיות יקרים יותר ולעיתים אף יגרמו לקמפיינים להיתקע לחלוטין ויגרום לקמפיין שבו השקעתם כל כך הרבה להיות מיותר. 
למה מיותר? בעיקר כי תקציב של עסק קטן לעולם לא יצליח להתחרות עם תקציבי העתק של המפלגות. 
אז מה נכון לעסקים קטנים לעשות? 
כמו תמיד – להשקיע בתוכן ולעקוב מקרוב אחרי הקמפיינים, לקחת את האתגר הזה ולהפוך אותו להזדמנות. בשפה שלנו קוראים לזה RTM – Real Time Marketing, בתרגום חופשי נכנה את זה "ניצול הזדמנויות" : 
תעקבו אחרי מגמות, נאומים משמעותיים, קמפיינים של מפלגות וחישבו איך אפשר להפוך את הדברים כך שיתאימו לקידום העסק שלכם. תהיו יצירתיים. נסו להתרחק מקמפיינים צפויים כמו ״ישראל בוחרת x״ או ״גם אנחנו מצביעים ..״ 
חישבו מראש על מהלכים שיווקים שיוצאים מהמדיה הדיגיטלית ולא פחות חשוב – נצלו את הזמן להכנת העסק שלכם ליום שאחרי הבחירות בו שטחי הפרסום יחזרו למחירים שפויים שבהם אתם יכולים לעמוד. בהצלחה!

דילוג לתוכן