קידום ממומן

גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, יו-טיוב וטיקטוק.
להגיד שמי שם שלא קיים זאת אומנם קלישאה, אבל היא לא לגמרי לא נכונה

 אחרי שדיברנו רבות על חשיבות התוכן והבידול אל מול המתחרים הגיע הרגע לדבר על הקידום הממומן בפלטפורמות השונות.
למרות שמבחוץ הכל עשוי להיראות אותו הדבר, יש הבדלים משמעותיים בהחלטה על איזו פלטפורמה ללכת, באיזה קמפיין לבחור בכל אחת מהן, לאיזה קהל, מתי ואיך.
מטרת הקידום הממומן היא הגעה לקהל המדוייק ביותר למטרת הקמפיין.
דרך קידום ממומן נכון, ניתן להגיע לקהלים ממוקדים הרלוונטיים למוצר/לעסק שלנו ולפלח אותם לפי תחומי עניין או פילוחים דמוגרפיים.
אדם שהתעניין בנושא מסויים שקשור למוצר או לתחום אותו אנחנו מעוניינים לקדם, ניתן לסמן באמצעות פיקסל ייחודי וכך להמשיך ולהגיע אליו.

עולם הקידום הממומן טומן בתוכו מספר רב של אפשרויות
בעזרתן ניתן להגיע לרמות מאוד גבוהות של דיוק,
בהנחה כמובן בהנחה שעושים אותו כמו שצריך...

אז מה עושים?